right

Dla właścicieli sklepów własnych, franchisingowych, klubów fitness

Nasze usługi konsultacyjne rekomendujemy dla obecnych i przyszłych właścicieli sklepów własnych, franchisingowych, klubów fitness. W szczególności polecamy przedsiębiorcom, którzy:

  • szukają nowych pomysł biznesowych,
  • zamierzają otworzyć nowe punkty handlowe,
  • mają problemy z płynnością finansową,
  • chcą zoptymalizować swoją działalność.

W przypadku planowanego otwarcia nowego punktu handlowego, przede wszystkim badamy szanse biznesowe nowego przedsięwzięcia. Opracowujemy biznes plan, audytujemy konkurencje. Następnie tworzymy strategie w zakresie 5 elementów marketing mix:

  • Produktu (asortyment, zarzadzanie zamówieniami i magazynem)
  • Polityki cenowej
  • Wyborze miejsca, aranżacji przestrzeni sklepu (merchandising)
  • Promocji
  • Rekrutacja i przeszkolenie personelu

W przypadku placówek działających oferujemy doradztwo w następujących obszarach:

Audyt otoczenia marketingowego. Ocena konkurencji.
Diagnoza sklepu Klienta obejmująca:

  • analizę danych sprzedażowych (porównawczo min. dwa lata),
  • sprawdzenie wyboru właściwej strategii segmentacji rynku,
  • ocenę przyjętej strategii cenowej,
  • analizę zarządzania magazynem i asortymentem,
  • zbadanie efektywność zarządzania kategoriami,
  • ocena aranżacji sklepu, merchandisingu,
  • zbadanie postaw pro-klienckich wśród pracowników sklepu (usługa "tajemniczy klient"),
  • badanie sposobu wykorzystania zasobów (organizacja pracy, efektywność promocji).

Po przeprowadzonych analizach, badaniach proponujemy rozwiązania, które nie wymagają rewolucyjnych zmian i nie wiążą się z kosztami.

Cofnij