right

Dla handlowców, telemarketerów

Menedżer ma trzy wyjścia. Po pierwsze, może zatrudniać wybitnych pracowników. Tyle tylko że takich trudno znaleźć, a poza tym trzeba im dużo płacić. Po drugie, może zatrudnić kogoś z odpowiednim potencjałem. Ale taką osobę należy konsekwentnie szkolić, żeby w końcu stała się wybitna. Jeżeli komuś nie odpowiada żadne z tych dwóch rozwiązań (nadal nie przestaje się zadziwiać, jak wielu menedżerów żałuje pieniędzy na zatrudnianie wybitnych pracowników oraz czasu na szkolenie ich), pozostaje mu tylko opcja trzecia modlitwa.
Ken Blanchard

Bardzo wiele firm, sklepów, pomimo atrakcyjnej oferty przegrywa walkę konkurencyjną? Dlaczego? Ze względu na jakość, motywację, kompetencję zespołów handlowców. Blanchard daje prostą radę – należy konsekwentnie szkolić. Z tymże z naszych doświadczeń wynika, że ogólne szkolenia sprzedażowe nie przynoszą już oczekiwanych efektów. Dlatego, że w ostatnich latach zmienił się bardzo klient, jego potrzeby i oczekiwania do sprzedawców. Z tego też powodu szkolenia dla handlowców muszą dotyczyć kilku obszarów:

  • odpowiedniej postawy i automotywacji; sprawdź czy Twój sprzedawca lubi swoją pracę, lubi swoich klientów, jeżeli nie to nigdy nie będzie skutecznym handlowcem;
  • autoprezentacji;
  • umiejętności zadawania pytań, słuchania, przekonywania, stosowania technik sprzedażowych;
  • prowadzenia negocjacji;
  • obsługi klienta, budowania trwałej relacji.

W ramach naszych warsztatów przygotowujemy sprzedawców do pełnienia nowej roli - doradcy i konsultanta, negocjatora, czy partnera biznesowego.

Poniżej przedstawiamy przykładowe programy szkoleniowe. Szczegółowe programy każdego szkolenia mogą być dowolnie modyfikowane w zależności od indywidualnych Państwa potrzeb Nasi konsultanci będą współpracować z Państwem w celu opracowania optymalnego programu warsztatowego dostosowanego do specyfiki Waszej firmy i zakładanych celów, i oczekiwanych rezultatów.